Vull saber com es treu la molleta de baix al melig.
Hola!! hem dic Teodora i sóc de Jesus i Maria,tinc 14 anys i voldria saber com es treu la xixeta que va des de baix del melig fins a la pelvis. Es pot treure?
Sara Bujalance

Hola Teodora! Aquesta "xixeta" que descrius, que va del melic a la pelvis és la forma natural de la panxa, sempre fa una corva i una forma arrodonides, així que no cal que treguis res perquè és la forma natural del cos. Pensa que és una zona que en funció del moment del cicle menstrual i també de la regularitat intestinal pot inflar-se una mica, i també és absolutament normal. El millor que pots fer per assegurar-te un bon pes i un bon tipus és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!