Pits...
Potser pensaràs que es rar lo que em passa... però bueno,per això està el consultori. Mira, el que em passa és que jo ja tinc 15 anys, a per 16 el març i que no faig ni una talla 80 de sostens... I vulguis o no a mi això em fa tenir un autoestima més baix, perquè sempre penso: ja em creixeran, tranquil·la... però sóc plana. A mi això em fa molta ràbia, perquè veus casi totes les nenes ara que ja tenen pit i no tenen aquests problemes... I a mi això em fa estar trista, perquè vulguis o no una noia sense pits no és que se senti gaire noia, sembla com si no hagués crescut. Fins i tot la meva germana que té 13 anys ja fa més pit que jo...
Saps si es pot fer algú perquè creixin o no? Es que estaria molt més contenta la veritat...
Mèrci :).
IESP

Hola Anònima!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
El nostre cos creix a ritmes diferents, i els cossos de les noies poden ser ben variats! T'he de dir que amb 15 anys, el teu cos encara no està format del tot i segur està creixent cada dia. Per tant, et demanaria que no estiguessis trista per una cosa que encara pot canviar!
A més, el fet de tenir poc pit no hauria de significar ser menys noia per tu, ja que segur que la teva feminitat la trobes i l'expresses mitjançant altres aspectes (tan físics com de personalitat). En podries pensar alguns? :)
No existeixen trucs naturals per fer créixer els pits si encara no ens toca, només acceptar i estimar el nostre cos tal com és!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat