Embaràs
Fa una setmana que m'hauria d'haver vingut la regla, però no li havia donat importància fins avui. Aquest mes ho hem fet tres vegades amb el meu nòvio, totes amb preservatiu i ell m'ha assegurat que cap de les vegades es va petar. Estic preocupídissma. He pensat en fer-me la prova d'embaràs, però m'han dit que no és cent per cent segura. Què puc fer? Us agrairia molt l'ajuda. Petons.
IESP

Hola Maria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que una setmana de retard no ha de suposar que estàs embarassada (de fet, el normal és que la regla no sigui complement regular). A més, si heu fet servir preservatiu les vegades que heu tingut relacions sexuals amb penentració, hauries d'estar tranquil.la. Tot i així, si estàs molt preocupada, la prova de l'embaràs amb l'aparell que vénen a les farmàcies sol ser molt fiable! Una altra opció, encara més fiable, és anar al metge (amb una sèries de proves poden dir-te si estàs embarassada o no).
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat