Estic molt prima....
Hola! Soc del 1999 (14 anys). Medeixo casi 1'70 més o menys i peso 43 quilos... El metge em diu que estic baixa de pes, i ho reconec. Tinc complexe i menjo molt, sà, variat i faix esport. La meva constitució és així de prima. Ho tinc tot molt clar però n'estic farta que la gent em digi que estic prima perquè ho sé, i per més que intento aceptar-me no puc. Més del que menjo no puc menjar, faix 5 àpats al dia però no m'engreixo:( Com puc remontar el meu pes d'una forma sana? Em barallo amb la familia i tinc baixons, les amigues no se'n adonen...
Sara Bujalance

Hola Anònima! El millor que pots fer per mantenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i repartit en 5 àpats, com ja fas. A part d'això no cal que facis res més. Tingues paciència, encara tens 14 anys i tens temps per davant per desenvolupar-te. Ja veuràs com a mida que el teu cos vagi madurant, i tot i no engreixar gaire, anirà prenent més "formes". El que també és molt important que facis és parlar amb la teva familia i amics sobre com et sents, a vegades necessiten que els expliquem bé com ens sentim per a que ens puguin entendre i ajudar, així que confia en ells i parla-hi. I el que també pots fer és demanar-li consell al teu metge per veure com millorar el pes, però sobretot assegurar que la teva salut és bona, ja que el realment important és tenir un bon estat de salut, el pes és relatiu. Molts petons!!