Pes......
Hola!
L'altre dia me'n vaig anar al metge i em van dir que pesava 51 kg. Em vaig quedar sorpresa perquè estic acostumada a pesar 45 kg o per allà. Després em van mesurar i feia metre 60. La doctora em va dir que estava molt bé per l'edat que tenia (13) però no em vaig sentir bé. Des d'aquell dia he començat a menjar més equilibrat però no m'aprimo i a més faig 10h d'esport a la setmana!
Què faig?
Sara Bujalance

Hola! La teva doctora té raó, estàs molt bé! Ni de conya has d'aprimar, si aprimessis estaries posant MOLT en risc la teva salut!! Pensa que ara peses més que fa un temps perquè estàs creixent i això vol dir que guanyes pes, alçada i els teus òrgants (cor, pulmons, etc) es fan més grans. És a dir, guanyes pes perquè t'estàs fent més gran, no grassa. De fet, si no anessis guanyant pes voldria dir que no estaries creixent i et quedaries amb el cos d'una nena de 13 anys tota la vida, això sí seria un problema!! El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport, com ja fas. Molts petons!!