AUTOESTIMA
Hola bon dia!
Bueno tinc bastants dubtes així que aquí venen:
Fa un any i mig vaig començar a deixar de menjar i a vomitar(això nomès ho sap una amiga meva). Vaig aprimar-me molt a l'estiu fins que els meus pares em van portar al metge. No em van dir res nomès feia revisions cada mes fins que vaig guanyar una mica de pes i ja no vaig tornar. Els primers mesos estava bé però no se quan ni perquè vaig tornar a sentir-me molt malament amb mi mateixa, i això fins ara. Devant dels meus pares mejo no molt però faig com si estigués tot bé però quan no estàn faig tot el possible per no menjar. Desde que vaig anar al metge no he tornat a vomitar però si que m'han entrat moltes ganes moltes vegades. Ara tinc l'autoestima pel terra. Tinc molts sentiments dins meu que no se com treurel's. Hi han dies que estic molt bé però quan estic amb les meves amigues quasi sempre estic malament. Totes estàn mes primes que jo (o això crec tot i que elles diuen que estic igual o més) i em sento inferior i malament. No se si m'entens esque no se com explicar-ho... A més elles nose fan comentaris de que estan primes i noseque i ami m'agradaria dirlos també pero no puc. Es com si algo dins meu no em deixès.
Hi han dies també que no em veig malament i menjo bastant bé però hi han dies que tot es una merda no tinc ganes de res no menjo i tot em senta malament.
Buff.. nose si m'hauràs entés molt espero que sí. Necesssito saber que hem passa i com ho puc solucionar.
PD: Medeixo 1.71 i peso 52kg
PD2: Sento que sigui tant llarg
Un petó i gràcies
Sara Bujalance

Hola anonima! Gràcies a tu per compartir amb mi la teva situació. T'has explicat molt bé, per tot el que dius es nota que portes temps passant-ho malament per culpa del menjar i el pes. Tot aquest problema que tens té a veure amb l'autoestima i amb la forma en com et veus, no amb com ets perquè el teu pes és baix per la teva alçada, estàs prima! massa i tot! Si no li poses solució aviat pot acabar convertint-se en una anorèxia o una bulímia! El que has de fer per evitar aquestes malalties i per aconseguir trobar-te bé és parlar amb els teus pares. Sé que és difícil però és imprescindible que ho facis. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligadió d'ajudar-te, així que ànims i parla amb ells. Si necessiteu orientació sobre el que t'està passant truqueu-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 465 91 09). Molts petons!!