Dubte!
Hola, mira no se com explicar com em sento, sóc una noia una mica insegura respecte al meu cos, ja que tinc molts complexes no puc parar de menjar i moltes vegades he plurat per el meu cos. Peso uns 53 kg i necesito ajuda que m'ajudis a fer desapareixer aquest complexe, no se si es greu per què moltes vegades he pensat en ficarme els dits per bomitar, pero no s'ha pogut només surten arcades, ja no se que fer es una situació complicada.
Sara Bujalance

Hola laura2! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius es nota que portes un temps preocupada per aquest tema. Quan algú passa per una situació com la que passes tu pot arribar a sentir-se realment malament, i pot arribar el punt que desenvolupi un trastorn de la conducta alimentària. El millor que pots fer per sortir d'aquest problema, trobar-te bé i evitar un trastorn és parlar amb els teus pares sobre com et sents. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és fonamental que ho facis, i com abans millor. Un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i rebràs tota la seva ajuda. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que ànims i parla amb ells. Molts petons!!