Ajuda!!!
Hola, tinc un problema. Mireu doncs tinc 14 anys i sóc una mica grassoneta, de fet tota la vida ho he set.. i s'acosta l'estiu i em fa moltíssima vergonya anar a la piscina i tal perquè tinc molts complexes. I llavors veus a totes les de la classe i son primetes i encara em deprimeixo mes... (Per cert, medeixo 1'60 aprox. i peso uns 60kg)
Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! Quedat ben tranquil·la perquè el teu pes està bé!! No has d'aprimar res!! Treu-te aquests complexes del cap i ves contenta a la piscina. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Tot i així, el millor que pots fer per sentir-te millor amb tu mateixa és acceptar-te tal i com ets, NO comparar-te amb cap altra noia (cada persona és única, diferent i especial), i valorar-te positivament, tant per dintre com per fora. Fes una llista de tooootes les coses que t'agraden de tu i quan tinguis dubtes sobre tu mateixa te la llegeixes. Molts petons!!