Tinc una mica de panxa, ajuda'm sisplau
Hola, bon matí! M'agraderia eliminar panxa. Tinc un "mixelin" quan estic dreta, però quan m'assento, en tinc més. De cames estic molt bé, penso jo, però odio la meva panxa. Peso 49 i medeixo 1'62, i em vull aprimar fins els 46 i eliminar la panxa fins estar plana (de pits ja en tinc força) i em vull posar a dieta, la meva mare i el meu pare també, però estic buscant la dieta ideal per la meva edat de 13-14 anys i que a ells els hi vaigi bé, però, encara que la meva mare digui que per mi ha de ser fina, jo la vull una mica extricte. Si us plau, ajuda'm! PETONS!!
Sara Bujalance

Hola! Treu-te del cap la idea d'aprimar perquè NO ho necessites! El teu pes és baixet per l'alçada que tens, així que ni de conya has d'aprimar, si ho fessis estaries posant MOLT en risc la teva salut!! Aquest "mixelin" que dius que tens a la panxa són imaginacions teves perquè amb el teu pes és impossible que et sobri panxa, ni res a cap part del cos. El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat i equilibrat, i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més, perquè res més funciona, així que els teus pares també s'ho poden aplicar. Molts petons!!