intimitat
Hola!! He quedat amb el noi que m'agrada, no tenim cap relació seria pero tenim alguna cosa semblant a un lio. Demà o demà passat hem quedat i tenim pensat practicar sexe oral o masturbació. No sé si faré bé en deixar-me portar per l'emoció del moment i fer el que senti, o és millor triar una altra opció? Tinc por per si arribem a més i agafo alguna infecció o alguna cosa per l'estil. Què és el que et dona millor resultat de depilació? Haig de preparar-me. Ajuda'm si us plau, moltíssimes gràcies, espero no haver-te molestat gaire!!
IESP

Hola vermás...,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens fas moltes preguntes, espero no deixar-me'n cap per contestar:
Mentre facis el que a tu et ve de gust, i el que tu vulguis, estarà bé! Si no et ve de gust en aquell moment sempre pots dir que "no" i t'ho haurà de respectar.
Tan si aneu com si no, l'ideal per a no infectar-te de res, és que pel sexe oral utilitzeu mètodes de barrera i la penetració utilitzeu preservatiu.
Pel sexe oral a ell el millor és que ell es posi un preservatiu i per a tu, l'ideal és que utilitzis una barrera de làtex també, agafant per exemple un preservatiu masculí fer dos talls laterals perquè quedi com una compresa de làtex i això ho poses en la superfície dels teus genitals i aleshores ja et poden estimular oralment.
Pel que fa a la depilació, depila't si vols, i si no vols, no cal que ho facis, el teu cos és teu! Però responent a la teva pregunta, el millor resultat és amb la depilació làser, però és la que costa més diners. Amb cera i fet per una esteticista també obtens molt bon resultat ja que després el pèl et surt més fluix i poc a poc fa menys mal.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico