Ajuda!
Hola!
Tinc 14 anys, medeixo 1'68 i peso 75 kilos (ja se que tinc sobrepés).
Abans pesaba bé, pero per l'estiu no feia res i vaig engreixar 10 kilos, i per Nadal més.
Sempre he estat de constitució gran, tinc els hombros i les caderes amples, tinc molt de pit i cul.
Tenía estríes als pits, pero quan van engreixar em ban sortir als braços, les caderes, i les cames.
Em provocava els vomits i mai volía anar a l'escola, sempre anava amb sudadera.
Aixi que vaig decidir anar a una dietista fa un mes o aixi. Vaig aprimar 3 kg i segueixo anant. Se que em direu que menji de tot i sa i que faci esport, pero quan faig la dieta menjo a amagades, no ho puc evitar, i em segueixo provocants vomits, no tant constant, pero ho faig.
M'agradaria poder resistirme a no menjar a amagades, saber com puc disimular les estríes, i sabes si tinc alguna classe de traston alimentari...
Sara Bujalance

Hola MariiaGf! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius es nota que ho estàs passant malament des de fa un temps. Per les coses que m'expliques és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus se sent molt malament, s'obsessiona amb el pes i el menjar i a mida que va passant el temps la cosa va empitjorant. Per això és molt important que demanis ajuda als teus pares. Sé que pot ser difícil dir-los-ho, però és imprescindible que ho facis, ja que és la única manera de solucionar el problema que tens amb el menjar. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que ànims i parla amb ells. Molts petons!!