edat...
Bones! tinc una consulta... aquest any ja e fet els 15 anys i bueno, a una festa vaig coneixer a un noi pero no va passar res entre els dos, a partir d'aquell dia hem estat parlant cada dia i aixo i també hem parlat de quedar, el que pasa es que a mi m'agrada una mica pero ell te 20 anys... aquest es el problema... perque si s'enteres la gent o muns pares me cauria grosa pero bueno, ell ma dit que tambe em vol coneixer i el que pasi, vosaltres que creieu que tindria que fer?
Graciees! :)
Anissa Ouali

Hola Anònima!!!
No has de fer res que TU no vulguis!!! Com tu ens expliques us proteu uns 5 anys, heu estat parlant i però només us vau veure el dia de la festa, per tant si quedeu i us torneu a veure el més important abans de decidir fer res, és que el puguis conèixer, parlar cara a cara (no és el mateix que parlar per missatges), veure si t'agrada,...
Sobre fer, en el tema sexe, és important no tenir pressa (per molta presa que l'altre tingui), i donar-se temps per conèixer a l'altre, per exemple amb petons, carícies, abraçades,...
Tot això és el més important per poder decidir que fer.
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali