''Relació''
Tinc un problema, bueno problema, problema no ho és simplement que no sé que fer.
T'explico: ens vam coneixer per una amiga i des de llabons no parem de parlar, sempre surten temes de sexe (es més gran que jo, dos per ser concrets) i ja m'agrada parlar d'aixó amb ell peró es l'unic tema de conversacio i jo ja estic molt cansada de parlar sempre del mateix, necessito poder explicar-li alguna cosa que no sigui aixo, per altre banda tinc por d'adonar-me que numes parla amb mi (pornem més de 9 messos aixi) per el sexe, no se que fer... Es molt patetic, pero tinc la sensacio que si li dic el que penso s'enfadara... No vull novio, numes vull poder mantenir una conversa normal, que puc fer?
Merci per llegir-la.
Petons, Jud.
Anissa Ouali

Hola Emma,
Moltes gràcies per la teva consulta, i crec que és important que et treguis aquesta espineta ja que sempre que parlis amb ell estaràs més "rallada" o emprenyada, per no poder mantenir una conversa com a tu t'agradaria. Si això continua així, finalment qui s'emprenyarà serà tu.
Primer de tot, tingues en compte que potser parlar de sexe per diversos motius (i no només perquè sigui això el que l’interessa de tu), per exemple és un tema fàcil, divertir, despreocupat i per tant molt utilitzat per mantenir conversa en qualsevol moment.
Segon, has intentat algun cop explicar-li coses que has fet al llarg del dia? alguna cosa interesant que has sentit? llegit?,... i li preguntes a ell que en pensa? com anat el seu dia? que ha fet?,... Si és així, ell que fa? canvia de tema automàticament?...
Si les teves respostes son que si, sigues clara amb ell, li pots explicar tal i com m'ho has explicat a mi. Explica-li que t'agradaria poder parlar de tot una mica, que t'ho passes molt bé xerrant amb ell, però que a vegades sents que a ell no l’interessa o que prefereix parlar de sexe,... També comenta-li que no li dius com a crítica, li dius perquè t'agrada parlar amb ell i no vols deixar de fer-ho.
Com veus no és fàcil, però el millor és poder explicar-li el que sents.
Espero haver-te pogut ajudar!
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali