AMIC.
Hola, fa 5 mesos més o menys que vaig quedant amb un amic que m'agrada moltissim, bueno, ens agradem. Hem fet de tot, menys penetració, ja que sóc verge i tinc alguns dubtes. Recomanarieu fer-ho amb un amic amb molta confiança? En cas afirmatiu, com li podria dir a la meva mare?
Anissa Ouali

Hola Lapumukyreshulona!!!
Nosaltres no et podem dir ni si ni no sobre fer-ho amb un amic de molta confiança, el més important és que et sentis preparada, que tu decideixis fer, et sentis a gust,... amb aquest amic ja jugueu a altres coses, i segurament parleu molt, heu parlat sobre la penetració? sobre els vostres dubtes, pors,... Potser és una bona manera de començar abans de fer.
Sobre la mare, si tens ganes d'explicar-li, voldries saber que en pensa ella, ... pots treure el tema d'alguna manera, per exemple, utilitza alguna cosa que surti a la web d'adolescents, o l'altre dia amb les amigues parlaven sobre això, etc... Si vols ser més directa, endavant. La recomanació seria buscar un moment tranquil, on cap de les dues hagi de marxar corrents a algun lloc, i tingueu una bona estoneta per parlar.
Espero que tot vagi molt bé! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali