preservatiu
Hoola tinc uns dubtes sobre els preservatius, quan m'hagi de posar un condó el penis ha d'estar empalmat, però fa falta que em tiri la pell del penis avall i sem quedi descapullat per posarme'l?, o si tinc el penis empinat i sense descapullar ja mel puc posar?
L'altre dubte que tinc es que quan em masturbo i estic un moment sense tocar-me sem baixa l'erecció i tinc por de quan ho fagi amb alguna noia i cambiem de postura, sem baixi l'erecció. Passa alguna cosa si sem baixa l'erecció amb el preservatiu posat? que puc fer per evitar que sem baixi l'erecció?
meercii :)
Anissa Ouali

Hola Maarc994!
El preservatiu s'ha de posar amb el penis en erecció. Si en erecció hi ha pell i no queda descapullat, és pot tirar la pell cap avall suaument. Així que si has de tirar la pell cap avall.
L'erecció no és manté al 100% fins arribar a l’ejaculació. l'erecció pot baixar, pujar, baixar una mica, etc.. fins arribar a l’ejaculació. Per tant no et preocupis si baixa l'erecció en algun moment. Amb o sense preservatiu!
Si passes massa estona pendent del penis si que és més fàcil perdre l'erecció, ja que no deixes que l’òrgan sexual més important (el cervell) gaudeixi!!
Una abraçada!!!
Anissa Ouali,@AniOuali