bolímia? espero que no...
hola, mira:
Faig atletisme, i a principis de temproada en un entrenament, quan vaig acabar la última série de correr tenia ganes de vomitar i vaig anar radere d'uns arbres i vaig vomitar, vaig pensar que seria normal de l'esforç. el dia següent a l'entrenament també em va passar el mateix. fins que porto com 2 setmanes que quan acabo les séries tinc moltes ganes de vomitar, però no perque jo vulgui anar a vomitar, és que a l'estómag tinc una sensació rara que quan vomito em quedo millor perque ho he tret, llavors quan sento la sensació aquesa vaig automàticament radere dels àrbres pero no em fico dits ni res, simplement vomito. i ara quan vaig a entrenar sempre al començar penso, "avui tornaré a vomitar de l'esforç".
Sóc molt conscient i em sento genial amb el meu cos d'atleta i tot però m'estic començant a preucupar, no es que sigui voluntari el vòmit però pot ser psicològic? o potser alguna cosa tipu que haig de menjar alguna determinada cosa abans i després de l'entrenament per que no voliti?
m'agradaria que m'ajudéssis, gràcies :)
Sara Bujalance

Hola gemmetabuniqueta! Si no te'l provoques tu, no és perillós des del punt de vista psicològic, no té perquè ser bulímia, però igualment cal que li expliquis al teu entrenador i al metge perquè no és normal que vomitis cada cop que fas esport. Pot ser que et passi per un sobreesforç, o perquè tens algun virus, et falta algun nutrient, o podria ser intolerància o al·lèrgia a algun aliment, així que com abans li expliquis al teu entrenador i als pares per a que et portin al metge i trobin què et passa, molt millor. Ai´xi podràs continuar fent esport sense problemes. Molts petons!