RELACIONS-FLUX
Hola! Doncs resulta que fa una setmana vaig tenir relacions amb el meu nòvio. Al fer-me dits em va fer una mica de mal, però res de l'altre món. Des de llavors, el meu flux vaginal és molt abundant i d'un color groguenc, i fa una olor diferent. De vegades em piquen els baixos. Tinc moltes molèsties des de llavors, i no sé per què. Estic bastant espantada, i necessito ajuda. Algun consell? Moltíssimes gràcies per posar un consultori, és molt útil :)
Anissa Ouali

Hola!!
Pel que dius del flux, potser que aquest canvi en el teu flux no tingui res a veure amb introduir els dits (també recorda que masturbació no és introduir els dits).
El que més em crida l'atenció és el flux abundant, color groguenc, olor diferents i el picor. en moltes ocasions, uns dies abans de la regla els flux pot canviar i/o uns dies després de que marxi. Tot i així, l'ideal és q vagis al teu metge de capçalera i li comentis els teus símptomes. No és per preocupar-te però a vegades quan el flux canvia, pot ser per una infecció d'orina, fongs, etc.. (que poden aparèixer per què si, i no tenir cap relació amb les relacions sexuals).
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali