2 preguntes
Hola dos preguntes avera no magraden molt les meves cames perque tinc uns bessons i unes quixes molt amples. que podria fer?
i l'altre es que per tindre un cul mes dur i menys caigut que podria fer? anar amb bici serveix?
gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Pel que fa a les cames i els bessons, pensa que el volum que tenen també depèn d'un tema genètic, això fa que no puguem "triar" el seu volum concret. El que sí pots fer per mirar de tenir un bon pes en general i, per tant, un volum correcte a les cames i bessons és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Això farà que les cames es vegin bé. Pel que fa al cul, pots posar-lo dur fent esport habitualment. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta, step o patinatge treballaràs cul i cames especialment. I recorda que l'esport funciona si som constants! Molts petons!!