possible?¿?
Hola!
fa uns quants dies que em tindira de haver baixat la regla. Avans de que em baixes jo i el meu novio vem quedar, jo li vaig fer una falacio i ell ami despres dits, si ell augues tocat el semen i despres mel's poses, podria quedar-me enbarassada?
contesteu sisplau, es un gran dubte que tinc!
Anissa Ouali

Hola!!!
Si es fa una fel•lació, no hi ha risc d’embaràs, però si d'Infeccions de transmissió sexual (per això sempre s'ha d'utilitzar el preservatiu). I per tocar els genitals de la parella, tampoc hi ha risc d'embaràs.
Sobre el teu dubte, si ell justament desprès d'ejacular, toca el semen i introdueix els dits en els teus genitals, podríem parlar de risc d’embaràs, tot i que és baix, existeix. Per aquest motiu és recomana sempre que els genitals estiguin en contacte utilitzar el preservatiu.
Tingues en compte que ara que t'he explicat això el teu cap et pot jugar males passades, angoixar-te més, preocupar-te,... i això segurament si que farà que la regla s’endarrereixi més del que hauria.
espero que hem diguis com anat tot! un petonas!!!!
Anissa Ouali, @AniOuali