necessito aprimar-me
Hola, tinc 15 anys amb una estatura mitjana/baixeta.
Menjo bé crec, sempre verdura/amanides a dinar i a sopar fruita. Esmorzo un mini bocata i bereno una peça de fruita.Tinc moltes tardes ocupades per extraescolars, la cosa es que no puc fer molt exercici. Jo intento aprimar-me, però no hi ha forma.
Sóc baixeta, no tinc molta panxa pero moltes cuixes, i al ser baixeta es nota mes. M'agradaria arribar fins al punt de tindre "separació" entre cuixes.
M'agradaria a veure, si em pots donar algun consell! moltes gràciessss!
petons
Sara Bujalance

Hola Joou! Treu-te del cap la idea de tenir separació entre les cuixes, això no és possible, la gran majoria de fotos en les que es veu aquesta separació entre les cames estan retocades digitalment perquè és la única manera de tenir aquesta separació. La única cosa que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Sé que és difícil treure temps per fer esport, però realment val la pena perquè és la manera més efectiva (sempre combinada amb un bona alimentació) de mantenir un bon pes i un bon tipus. Pel que dius menges massa poc. Hauries de menjar com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf) i fer 5 àpats al dia: 3 principals (esmorzar, dinar i sopar) i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda). Pensa que menjar de manera insuficient a mig/llarg plaç fa que el cos tingui més facilitat per engreixar, perquè no està "acostumat" al menjar. Molts petons!!