Vull aprimar
Hola! Sóc nova en això i tinc alguns dubtes. Tinc 17 anys i peso 52/53 kg i m'agradaria pesar 50. M'agradaria tenir les cames més primes i sense panxa però no practico cap esport. M'agradaria trobar algun mètode per arribar als 50 kg i sentir-me bé amb mi mateixa però sense fer cap tipus d'esport, sinó alguna dieta o algun exercici. Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola Mariona! Pensa que el pes depèn també d'un factor genètic, això vol dir que no podem "triar" el pes, sinó que hem de menjar bé per tal de que el nostre cos es posi, de manera natural, en el pes que necessita per estar bé. EL que has de fer per mirar de mantenir un bon pes (siguin 50 quilos o no), és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i també és fonamental fer esport, així que t'animo a que en practiquis algun que t'agradi, és molt bona manera de mantenir el pes i una bona salut. Molts petons!!