Urgent!
Ajuda! Fa uns dies ho vaig fer amb el meu novio i s'ens va petar el condó i es va correr a dins, vam anar rafidament a l'ambulatori i em van donar la pastilla, pero ara fa una semana que m'hauria hagut de venir la regla i no em ve, estic preocupada. Puc estar embarassada? (Anonim porfa)
Anissa Ouali

Hola Asdfgh#!
Primer de tot dir-vos que heu utilitzant molt bé el mètode d'urgència (la pastilla del dia desprès). Tingues en compte que aquesta pastilla canvia el cicle menstrual d'aquell mes fent que la regla pugui venir de manera diferent a com estàs acostumada (fixa't si has anat tacant una mica,..), els nervis i l'angoixa també poden fer que la regla trigui més a venir. Si tens dubtes, el millor que pot fer es dirigir-te a l'ambulatori i demanar parlar amb una infermera per controlar que tot estigui bé (només et farà unes preguntes i així et treuràs els dubte de sobre).
Si tot anat correctament, no hi ha d'haver-hi risc d'embaràs.
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali