LA REGLA!!
boness, tinc 16 anys des del agost lany que ve en fare 17 i encara no m'¡ha vingut laa regla..estic molt preocupada, tinc poc pitt i ho trobo molt estrany. Estic molt preocupada i la meva mare em diu que ja em vindraa!!! Tabee tinc una cosa blanca que em taca sempre les calces i nse que es ni pk pasa!! Graciess
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, cada noia té el seu ritme de desenvolupament, la regla ja et vindrà, si vols quedar-te més tranquil·la fes una visita amb el teu metge i que avaluï la teva situació en concret.
Pel que fa al líquid blanc que et taca les calces és el flux vaginal i aquest va molt relacionat amb la proximitat de que et baixi la regla per primer cop. Per tant, tranquil·la, segurament ja estàs a prop que aparegui!
Probablement si la regla et ve més tard també et marxarà més tard quan sigui gran, així que els anys de fertilitat, encara que et vingui més tard que a la resta de noies de la teva classe, tindràs els mateixos anys de fertilitat que elles.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico