PRESERVATIU PERDUT
Hola!! (podria ser anònim, siusplau?)
En primer lloc m'agradaria dir que aquest consultori és molt útil que em sembla una idea fantàstica perquè de la mateixa manera que m'heu ajudat a mi a resoldre molts dubtes, llegint publicacions, podeu ajudar a moltes noies més.
Bé, aquí està el meu dubte. Tinc 18 anys i vaig perdre la virginitat amb la meva actual parella el passat mes de gener. Fins aquí tot correcte però fa dues setmanes, vam fer-ho i al acabar i treure-la, no hi havia forma de trobar el preservatiu per enlloc. Ens vam preocupar moltíssim fins arribar al punt de pensar que a ell se li havia caigut o alguna cosa. Quan vaig arribar a casa, vaig anar al lavabo a fer pipi i em vaig adonar que el tenia dins però per sort me'l vaig poder treure amb facilitat perquè la goma elàstica del principi quedava fora. Existeix algun tipus de risc? En principi aquesta setmana m'ha de baixar la regla i tinc símptomes tals com mal de panxa, granets, etc... no se, més que res és per això.
moltes gràcies!!
IESP

Bon dia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per valorar el consultori i per utilitzar-ho!
Probablement des que vares escriure la consulta fins avui que te la contestem la regla ja t'ha vingut i ja estàs més tranquil•la.
Per a properes ocasions quan ell hagi ejaculat i hagueu de treure el penis de la vagina, aguanteu la goma i després retireu el penis. Ja que si el preservatiu amb semen queda dins la vagina hi pot haver risc d'embaràs.
Si us torna a passar, per a quedar-vos més tranquils aneu a un Centre d'Atenció Primària (CAP) o a una farmàcia a buscar la píndola del dia després.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL