cap de setmana
Hola :) Aquest cap de setmana, vaig quedar amb un noi, ens vam liar i em va posar els dits. (Sóc verge) no era la primera vegada que me'ls ficaven, però amb l'altre noi que havia estat, ho feia amb més delicadesa, o sigui, no sé si m'explico, el d'aquest cap de setmana, no em va fer mal ni res, però suposu que tenia més experiencia; l'altre noi, m'ho feia com si tingués por de fer-me mal. El cas és que l'endemà em vaig trobar taquetes molt petites de sang (feia dos dies que m'havia marxat la regla)i com una cosa blanca llafiscosa a les calcetes, però molt poc. Pot ser que se'm hagués trencat l'himen?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Quan parles de posar o ficar els dits vols dir que quan et masturben t'introdueixen els dits dins la vagina? T'agrada quan t'ho fan? Bé, si t'agrada, endavant! Ara bé, si t'agrada més que t'estimulin el clítoris els hi hauries de comentar que no t'agrada massa que t'introdueixin els dits.
Si et va introduir els dits de forma brusca és possible que si tenies himen s'hagi trencat. Però això no significa que no siguis verge.
La cosa blanca llefiscosa és flux vaginal, no és ni dolent ni estrany, senzillament el tenim i ens ajuda a mantenir el ph vaginal.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL