Condó
Bones, mira, fa dos dies, jo i el meu novio ho vam fer a casa meva, i resulta que quan va la va treure, el condo és va quedar a dintre meu, pero nomes el prinicpi, menys de la meitat, encara no havia ejaculat ja que no vam poder acabar per un contratemps. I han probabilitats de embaras?( amb el liquid preseminal si ni havia ?)
I també ahir al fer-ho ell estava abaix i jo adalt, i el semen va arribar fins a dalt de tot, no pot sortir no ? per la part que apreta el condo?
m'ha de vindre la regla d'aqui dues setmanes i estic molt preocupada. no u sap ningu nomes jo ni els pares ni els amics, que faig?
Espero que m'ajudeu gràcies!!
IESP

Hola andreea28,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, intenta calmar-te, pel que m'expliques no hi ha cap situació de risc d'embaràs.
Anem a pams: si ell hagués ejaculat i al retirar-se hagués quedat el condó dins teu sí que hi hauria risc però pel que tu expliques aquest no és el cas, es va quedar dins (i no del tot) quan encara no havia ejaculat.
L'altre dubte sobre el condó i l'ejaculació a dalt de tot, si et fixes en la forma dels preservatius són com una bossa i a la punta hi ha com un caputxó, això està fet perquè quan hi hagi l'ejaculació el semen s'acumuli a dalt de tot i a l'hora de retirar-lo sigui més fàcil. Per estar més segurs quan retireu el condó no el feu relliscar desde la punta, agafeu bé la base (la part que apreta, on hi ha la goma) i baixeu poc a poc el preservatiu pel penis, com si l'arrosseguessiu.
Espero haver-vos ajudat! Gràcies per la confiança.
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico