Pes
Hola, sóc una noia de 12 anys d'aqui una semana en faig 13, faig unes 16 hores setmanals d'esport i peso 50kg, i encara que se que no estic grassa, no m'acaba d'agradar em meu cos i se que a molta gent tampoc li agrada el meu estat físic i hem critiquen, m'agradaria no tenir aquella "xixa" a la panxa ni a les cuixes, com puc fer per aprimar-me ni que fos un parell de quilos?
Sara Bujalance

Hola pequenyaja! El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària, i fer esport habitualment com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. A més, estàs en època de creixement i és molt important que mengis de tot i tinguis paciència fins a que el teu cos faci "l'estirón". Passa olímpicament del que els altres et diguin, pensa que aquesta gent que es fica amb els altres ho acostuma a fer perquè tenen una baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que els altres també tinguin una baixa autoestima. Així que no permetis que la baixa autoestima d'un altre afecti a la teva pròpia autoestima. El teu cos és teu i els altres no n'han de fer res, no es mereixen que et preocupis tant del que pensin. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets. Molts petons!!