Em veig gorda..
Hola, aquest any faré 13 anys i, bastanta gent de la meva edat m'ha insultat dient-me gorda, jo per ells m'he arribat a aprimar 8kg, pesava 56kg i ara peso 48kg, que puc fer per aprimar-me més? Avans no em veia gorda pro desde que mu van dir em veig, que fai? Algun consell? Merci:)!
Sara Bujalance

Hola anna_forever35! El millor consell que et puc donar és que passis d'aquesta gent! Que et diguin gorda no vol dir que sigui veritat, la gent insulta dient això perquè sap que fa mal, no perquè necessàriament sigui veritat, potser s'han de posar ulleres ells. I en el cas de que fos veritat és cosa teva, no d'ells! El cos de cada persona és cosa d'aquella persona, els altres no n'han de fer res!! Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets, tant per dins com per fora, així que ignora'ls, no es mereixen que maltractis la teva salut per ells!! I el que has de fer urgentment també és parlar amb els teus pares, ja que 8 quilos són molts i pots desenvolupar problemes de salut com, per exemple, una anorèxia o una bulímia. Per evitar-ho, parla amb ells, t'ajudaran a sentir-te bé i a fer front a aquests comentaris antipàtics que et fan. Molts ànims i molts petons!!