cames grasses
Hola, tinc un problema, soc una noia que te la part superior del cosa bastant prima i la inferior no. M'agradaria que em diguéssiu algun tipus de esport o aliment perquè m'aprimes només de cames. Agrairia que em diguéssiu algun mètode, no que tingui que aprendre a acceptarem a mi mateixa, perquè es com no dir res. Gràcies.
Sara Bujalance

Hola Letssmile! No hi ha cap manera per fer aprimar o engreixar una part del cos concreta com, per exemple, les cames. A més, el volum del cos també depèn d'un tema de constitució genètica, de manera que no hi ha cap manera per fer canviar certes parts del nostre cos, per això insistim tant en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som. Si et digués una altra cosa potser t'agradaria més la resposta, però t'estaria dient una mentida i no estaria bé. Tot i així, encara que no es pugui reduir o augmentar només les cames, el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, i per això és necessari menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Adquirir aquestes pautes com a hàbits és la manera realment efectiva de tenir un bon cos. I fer esport és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta, step o patinatge treballaràs especialment cul i cames. Molts petons!!