platja
Hola. Dintre de dues setmanes tinc un torneig de volei platja i no sé que fer. Estic molt acomplexada amb el meu cos. Soc alta, pero estic grassoneta, sobretot tinc les cames molt grans. El cas esque em vull aprimar (si pot ser numes les cames, millor) en dues setmanes.
Algun consell?, gracies.
Sara Bujalance

Hola asf16! No hi ha cap manera d'aprimar de manera efectiva en dues setmanes només. A més, quan s'aprima massa ràpid, després s'engreixa també molt ràpid, i sovint amb algun quilo de regal perquè el cos fa un efecte rebot. El que sí pots fer per mantenir un bon pes sempre és menjar de tot, variat, equlibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport. A més d'això, el millor que pots fer és anar al torneig i concentrar-te en el volei. Accepta el teu cos i llueix-lo ben tranquil·la. Pensa que és el teu cos i a ningú més que a tu li ha d'importar com és, a qui no li agradi que no miri. Molts petons!!