pes, estic gorda?
Hola, fa temps que em preucupa el meu pes i ja no se que fer, tinc dos preguntes: medeixo 1'47 i peso 44 el meu pes està be? (com que segurament que no, quin seria el meu pes ideal?) i per fer primer d' eso em sento baixeta, hi ha alguna manera (alimentació, medicació...)que em faci créixer?
Sara Bujalance

Hola!! Pots estar tranquil·la perquè el teu pes està bé, no has d'aprimar res, seria molt perillós per a la teva salut!! El que has de fer per mantenir un bon pes, com el que tens, és menjar de tot, equilibrat i fer esport, a part d'això no cal que facis res més. Pel que fa a l'alçada tingues paciència, encara tens temps per davant per créixer, ja veuràs com a poquet a poquet vas guanyant alçada, tu l'únic que has de fer és menjar bé per tal de que el teu cos rebi tots els nutrients necessaris per créixer. Molts petons!!