tetes i pes!!
Hola
tinc 12 anys i tinc una 90 de pit i les meves amigues no tenen tant com jo, es normal??
tambe esque tinc 12 anys i peso 60 kilos i penso que tinc sobrepes es veriat??
Sara Bujalance

Hola guapi2002! Pots estar molt tranquil·la i contenta perquè tenir una 90 de pit amb 12 anys és completament normal, i 60 quilos també és un pes normal. A més, el pes és quelcom molt relatiu que depèn de moltes coses a part de l'edat, depèn de l'alçada, la constitució genètica, l'estil de vida, l'activitat física que es fa, el ritme de creixement, etc. El fet de tenir pits abans o després depèn del ritme de creixement de la persona, hi ha qui comença abans i hi ha que ho fa després, ja veuràs com d'aquí a un temps les teves amigues també tindran pit. Molts petons!!