Pes
Hola!
Em veig excessivament grassa. El metge diu que estic bé, i tothom m'ho diu. Però jo no estic cega, i també em veig a mi mateixa davant el mirall. Ara vaig a primer d'ESO, l'any passat vaig passar per una època en la que no menjava res, i al menjador de l'escola sempre conseguia deixar-me molt menjar perquè em negava a menjar molt. Vaig aprimar moltíssim, però ara ja no vaig al menjador, per tant, els meus pares estan a casa quan faig tots els àpats i no puc deixar res al plat. Ells saben que no menjava res al menjador, per això ara no em deixen deixar res a la taula.
El cas és que vull aprimar, però no sé com fer-ho. Vaig provar a ficar-me els dits, i va funcinoar. Acostumo a fer-ho, però ningú ho sap. Jo vull trobar altres solucions perquè sé que la meva no es viable. Ajuda?
Sara Bujalance

Hola Alba:)! No tornis a ficar-te els dits! És molt perillós per a la salut, pots acabar a l'hospital i NO aprima! Si una persona que vomita està prima, ho està per altres motius, però no pel vòmit, perquè el vòmit no aprima!!. Per tenir un bon pes només cal menjar de tot, equilibrat i fer esport. Encara que la millor solució a les teves preocupacions amb el menjar és parlar amb els teus pares sobre com et sents. Quan algú comença a fer coses per aprimar com fas tu, es pot trobar al cap de poc patint una malaltia mental greu com anorèxia o bulímia, i això implica molt de patiment i haver de fer tractament. Per evitar-ho, parla amb els teus pares, ells són els que més et poden ajudar ara mateix. Molts petons!!