anorexia?
Ajuda sisplau! Tinc por de recaure anorexia...
Sempre les amigues em diuen que estic molt prima però és de constitució, i sempre ho he estat però ara menjo molt poc tot el plat que em posen, però després pico entre hores i menjo dolços i tot. Em miro el mirall i veig que estic gorda però sé que no ho estic perquè tothom diu que sóc molt prima, i ho odio que tothom m'ho digui. Perdo la gana però veig dolços i no puc resistir-me. També a principis d'any em vaig provocar un vomit però mai més.
Em tornaré boja...Com sé si sóc anorexica, o estic apunt de caure o no?
No m'atreveixo a demanar cap ajuda, ni amigues, ni germans, ni pares, ni familiars, ni professors ni espacialistes que puc fer, estic molt confosa.
Espero que em contesteu aviat. Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Entenc que estiguis confosa i espantada, i que portis un temps passant-ho malament per temes relacionats amb el cos i el menjar. De fet, per tot el que dius és possible que estiguis patint problemes relacionats amb el menjar, problemes que sovint s'acaben convertint en un trastorn de la conducta alimentària, per això és MOLT important que demanis ajuda als teus pares. Sé que no vols fer-ho, que et fa por, però és el millor que pots fer. Pensa que si no ho fas ara, d'aquí a un temps el problema serà pitjor i encara serà més difícil. Parla amb ells, veuràs com t'entenen millor del que pot semblar. Un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i rebràs tot la seva ajuda. A més, tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Molts ànims i molts petons!!