Relacions sense proteccio
Hola sóc una noia de 17 anys, i he mantingut relacions amb el meu novio sense protecció i ell es va correr a dintre inesperadament. Ara tinc un gram dilema perque nose si estic embarasada i nose que hauria d fer en aquesta situació. Vam mantenir relacions el dia 10 de Maig i avui som 13 de Maig.Ssiestigues embarasada hauria d patir alguna mena d simptomes? Estic a temps de pendrem algun tipus d pastilles per evitar lembaraç? He danar a lafarmacia? Estic molt perduda....Ajuda siusplau!:(
Elena Crespi

Hola breezyforlife.
Ja han passat uns quants dies des que et va passar això, llavors espero que t'hagi pogut venir la regla.
Precaucions de cara al futur:
-No tingueu mai relacions sense protecció perquè llavors tens aquest neguit i malestar que no et deixa gaudir
-Sempre que el penis toqui la vagia hi hauria d'haver un preservatiu, hi hagi o no ejaculació
-Si hi ha ejaculació sense protecció el risc és més elevat però si no ejacula també hi ha risc perquè TOTS els nois tenen líquid preseminal que, moltes vegades, ni es veu i aquest líquid conté espermatozous.
Per tant, espero que a partir d'ara sempre prengueu precaucions perquè us pugueu divertir i no haugueu de patir"
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesencere