Dieta vegeteriana
Hola, el meu cas és el següent. Fa cosa d'un any vaig començar a plantejar-me ser vegeteriana, la veritat no recordo molt bé el perquè però porto temps donant-hi voltes i cada cop n'estic més convençuda.
El meu problema són els meus pares. No els hi agrada la idea, ja que tenen por que així m'obsessioni amb el menjar. No fa gaire la meva germana gran va caure en la bulimia, i tot i que es va recuperar, crec que tenen por que jo també tingui algun transtorn.
És veritat que la dieta vegetariana pot ser dolenta? Com puc convèncer als meus pares?
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola eliabaumer! Fer una dieta vegetariana pot ser perillós si no es fa amb el control d'un metge, ja que pot comportar dèficits nutricionals importants, posant molt en risc la salut, i més si es tracta d'una persona que està en època de creixement com els adolescents, que teniu necessitats nutricionals específiques i diferents de les d'un adult perquè el vostre cos s'està desenvolupant. Et recomano que reflexionis sobre el motiu que et porta a voler fer una dieta vegetariana. Si no el descobreixes, o no n'acabes d'estar segura, millor espera a, com a mínim, fer-te adulta. Quan hagis crescut del tot ja t'ho pensaràs si vols ser vegetariana. I si realment és quelcom molt important per a tu i per als teus valors, parla amb els pares i demana'ls que et portin a un nutricionista per tal de que et faci una dieta completa, en la que no falti cap dels nutrients que necessites. Molts petons!!