masturbacio i orgasmes
Hola! Jo volia fer unes quantes preguntes... Primer de tot que es exactament un orgasme? I que sents quan hi arribes ocom saps que hi has arribat? Nomes amb la masturbacio s'hi pot arribar igual? I quines son les millors tecniques de masturbacio femenina per obtenir mes plaer? Agrairia que em contestessis moltes gracies!!
Anissa Ouali

Hola Blanca!!
L'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals mentre una persona es masturba o té relacions sexuals. Com saber que s’ha arribat? Quan la sensació agradable que es va sentint amb la masturbació o una relació sexual es multiplica.
Com t’he dit una mica més a dalt, es pot arribar a l’orgasme a través de diferents vies, ja sigui amb la masturbació o relacions sexuals. La millor manera és primer de tot coneixes el cos d’un mateix i els propis genitals.
Per exemple, la masturbació implica acaronar els genitals femenins o masculins per sentir sensacions plaents. Ho fan tant els nois com les noies i és una manera de coneixes millor (no hi ha una millor manera de fer-ho.
Tingues en compte que en els genitals femenins hi ha terminacions nervioses (és a dir, zones on hi ha més sensibilitat i és percep el plaer), i la majoria d’aquestes estan per a l'exterior, als llavis inferiors i als superiors, al clítoris (petit òrgan de la mesura d'un cigró o un pèsol, que està a la part superior dels genitals i es diu clítoris: aquest té com a únic objectiu proporcionar plaer a les dones, per això es important conèixer on és i com estimular-lo.,) i a l'entrada de la vagina (per aquest motiu, aquestes zones seran més sensibles al plaer).
Esperem haver resolt els teus dubtes, una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali