cuixes
hola! Tinc 13 anys i medeixo 1'50 i peso 45 quilos... em vec gorda. Les meves cuixes les odio! Són molt gordes i a l'esiu tinc molts complexes i ho passo fatal. Menjo equilibrat, sé que hauria de menjar més sa pero no puc...tinc una temptació en menjar més bolleria. Que puc fer per aprimar-me de cames?
Sara Bujalance

Hola leeeep! El teu pes està bé, no necessites aprimar! Amb aquest pes és impossible que tinguis les cames gordes, ni res gordo, així que treu-te aquesta mania del cap perquè estàs bé. Pensa que la forma natural del cos femení implica tenir les cames una mica més amples, de la mateixa manera que els nois tenen l'esquena més ampla. El que has de fer per mantenir un bon pes i un bon tipus és menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment. Pel que fa a la bolleria, no tinguis por de menjar-ne, de tant en tant la podem menjar perfectament, el que no és convenient és abusar-ne menjant-ne molta. És molt important que no t'intentis "prohibir" la bolleria, si ho fas només aconseguiràs obsessionar-te i acabar menjant-ne més. Molts petons!