Operación bikini:)
Hola Sara!!!
Et volia preguntar si hi ha alguna dieta adient per la meva edat (14 anys) per perdre alguns quilets. La cosa és que jo sempre he sigut primeta però en no com un fideu, perquè tinc culet cuixes i tot i aquest estiu passat hem vaig engordir 6-8 kilos,i m'agradaria tornarme'ls a treure.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola! La dieta més adient per a tothom, i especialment per a algú de 14 anys que està en plena època de creixement consisteix en menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment (com a mínim, 3 cops a la setmana). A part d'això no cal que facis res més. Pensa que has guanyat pes perquè estàs creixent, de manera que t'estàs fent més gran, no més grassa. Guanyes pes alhora que guanyes alçada i el teu cos i òrgans interns (cor, pulmons, etc.) es fan més grans. Si no guanyessis pes voldria dir que no estàs creixent i això sí seria molt preocupant. A més, tenir culet i cuixes és molt atractiu, sobretot per als nois ja que els acostuma a cridar l'atenció. Molts petons!!