depilació
Hola!
Fa temps que estic preocupada perquè si algun dia vull tenir relacions sexuals m'hauré de depilar perquè sinó queda lleig. Però no se com fer-ho. Les cames, les aixelles i el bigoti sempre m'ho he depilat amb el cera però per depilar-me les parts íntimes no se que fer. Amb cera no ho vull fer perquè sóc molt vergonyosa i no vull que em vegin i també perquè fa mal. Penso que depilar-se el cony no és tant important i potser no caldria però el
Anissa Ouali

Hola Noiainteressant!!
Pel que fa a la vergonya tingues en compte una cosa, les parts intimes són una part més del cos i per tant s'han de cuidar com ho fas amb les aixelles, cames, bigoti, amb això no vull dir que t'hagis de depilar, però si decideixes fer-ho hauràs de deixar la vergonya a un costat, sobretot si no t'ho has fet mai.
Pensa que per els professionals forma part de la seva feina. T'anomeno els professionals, perquè és recomanable que si t'has de depilar les parts intimes, vagis a un professional, ja què aquesta zona és més sensibles a la depilació que altres.
Sobre quina és la manera millor manera, doncs amb cera (amb la gillette has d'anar amb molt de compte... bàsicament perquè un tall als genitals no és gaire agradable...).
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali