Pes...
Hola!
Tinc una mica de dubtes pero avegades no se que fer,tinc 14 anys i tinc problemes alimentaris,i dons avans no menjava res per quastio d'angreixam i la veritat que ara em pasa igual i estic molt malament,hi han dies que no em puc ni mirar per questio de esta fatal,dons bueno ara menjo mes,ara esmorzo pero hem preocupo molt per engreixam vaig baixant de pes pero cada vegada que em miro despres de pesam hem vec igual.Al cole miro a les meves amigues que estan primetes i estan perfectes i dons hem sento molt incomoda,hem preguntaria si hem pories donar un consell!
Gracie:)!!
Sara Bujalance

Hola! El millor consell que et puc donar és que aprenguis a valorar-te de forma positiva, que t'acceptis tal i com ets i que NO et comparis amb les altres noies. Cada persona és única i especial, i aquesta és la gràcia precisament, ser diferents, únics i irrepetibles. El millor que pots fer també és parlar sobre com et sents amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, de cara a que t'ajudin a sentir-te bé i per a que t'ajudin a evitar que aquesta preocupació pel físic es converteixi en un trastorn de la conducta alimentària. Per evitar-ho és especialment important que parlis amb els teus pares. Molts petons!!