nose si estic malalta
hola, tinc 14 anys i ultimament, fa cosa de mig any, vaig comensar a veurem gorda però no feia res al respecte. El problema es que ja fa un més que aixo ha anat a pitjor, vui dir, no bomito ni res d'això però a vegades de cop i volta no puc parar de menjar i clar, menjo molt i despés m'enarrepenteixo molt i al dia seguent menjo molt poc. i així casi sempre. també faig bastant esport extra per cremar calories. pero es una sensació molt rara, perque gorda gorda no em veig, em veig com soc, i estic bastant be , pero a lora mi fixo mes i magraderia estar molt mes prima. Ara bé, nose si tinc anorexia i si en tingues nose com dir-lis als meus pares, pk ho estan passant bastant malament pk es volen divorciar etc, i sobretot la meva mare i ara nomes faktaria k li digues k estic malalta. nose k fer. digam algun consell siusplau:)
Sara Bujalance

Hola Rudi! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Pel que dius imagino que estàs preocupada i passant-ho malament i entenc com et deus sentir. Per les que coses que expliques és possible que estiguis patint algun problema relacionat amb l'alimentació. L'alimentació i les emocions estan molt connectades i això fa que quan estem angoixats o tristos podem tenir problemes amb el menjar, que si no es solucionen poden acabar convertint-se en un trastorn de la conducta alimentària, com l'anorèxia o la bulímia. El millor que pots fer per evitar-ho és parlar amb la teva mare sobre com et sents. Sé que no vols amoïnar-la, però dir-li és precisament el millor que pots fer per estalviar-li un patiment, ja que si no li dius el problema pot anar empitjorant i d'aquí un temps si que estarà amoïnada. Com abans hi parlis millor. A més, oi que si ella tingués un problema ho voldries saber per ajudar-la? A ella li passa igual, vol ajudar-te en tot el que pugui.