depilació masculina
Holaa, tinc un problema, soc un noi i m'han crescut molts pels pel pubis el penis i els genitals, i m'agradaria deplilarmes pero no se com depliarmels i amb que, i els altres nois quan amb vegin el vestuari què diran?? Ajudaaa siusplau!
Anissa Ouali

Hola!!!
Quan parlem de depilació de les zones intimes et recomanem que ho facis amb l'ajuda d'una professional. T’explico les opcions més conegudes:
Fulla d’afaitar: Si et decantes per aquesta opció, el millor és retallar el pèl amb una retalladora de pèl abans de passar la fulla, d'aquesta manera la depilació es farà més còmoda.
Però aquesta opció té un inconvenient importat: la zona on s’ha més cura és la zona dels testicles, ja que la pell és més fina i més propensa als talls.
Cremes depilatòries per a zones íntimes: Ho pots fer a la dutxa, és un mètode ràpid, no fa gaire mal i el pèl triga més a sortir, si ho comparem amb la fulla.
Inconvenients? Doncs que la pell s'irrita amb molta facilitat amb aquestes cremes i la zona dels genitals encara més. De totes maneres cada pell és un món i si optes per aquesta opció assegura't que tries una crema depilatòria per a zones sensibles, prèvia comprovació en altres parts del cos que la nostra pell no reacciona adversament .
Amb cera: La cera és el mètode que més retarda la posterior aparició del pèl, trigant a aparèixer de 2 a 4 setmanes a tornar a aparèixer els primers pèls .
També sol deixar la pell més suau, però també té diversos i dolorosos inconvenients: la cera no és apta per usar en les zones excessivament sensibles , com l'escrot, el pubis i la zona propera a l'anus
Respecte al que diran, et refereixes si et depiles? o si no ho fas? En ambdós casos, el més important és que tu estiguis còmode, amb el que vulguis fer.
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali