CHATROULETTE
Hola mireu, el meu escrit el faig perquè em sembla que tinc un greu problema.
Cada aproximadament 15 dies o una setmana quan estic sola a la nit que tothom està dormint agafo l'ordinador, poso la cam enganxada amb celo sota la taula i em connecto a Chatroulette. Penso que realment tinc un problema ja que no puc deixar de mirar altres homes que surten allà i tocar-me amb ells. No vull ser tan "guarra" com per ensenyar les meves parts a desconeguts però si no ho faig, no m'acabo de sentir bé.
Aquest anterior és un problema però per altra banda, mai he vist el meu fluix. Penso que arribo a l'orgasme ja que no puc més, el plaer se m'escampa per cada racó del meu cos i la calor i el pessigolleig és enorme. Malgrat això, no aconsegueixo corre'm i em fa por que quedi un dia d'aquests amb qualsevol noi i no em corri.
No sé que puc fer :(
Elena Crespi

Hola Ariiadna,
Sobre el chatroulette:
tu pots jugar sexualment com vulguis però has de tenir en compte les conseqüències. Quan mostrem imatges nostres per internet hi ha el risc de que algú les utilitzi per perjudicar-te. Encara que no ensenyis la cara, estàs ensenyant els teus genitals. I no sé si vols que algú faci mal ús d'aquestes imatges.
Que t'excitis veient com es toquen o com mostren els genitals certes persones és molt notmal. La pregunta seria: aconsegueixes trobar d'altres maneres per excitar-te? seria genial que ampliessis el ventall.
Sobre l'orgasme: les noies no solen desprendre líquid com els homes. Quan una noia es corre no vol dir que ejaculi. L'orgasme femení no sol anar acompanyat d'ejaculació, per tant, tu tens orgasmes fantàstics i completament normals!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesencere