bulimia?
hola, fa uns diez que tinc gana, mejo molt, i desores ho vomito, que puc fer, esque els hi vull dir als meus pares perque em portin a l'hospital, pero esque tinc por de la seva reaccio.
crec que lo que tinc es bulimia. que m'aconselles??
Sara Bujalance

Hola! Pel que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària i per això és molt important, tal i com dius tu, dir-los-ho als teus pares. Sé que costa fer-ho però un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i et podran ajudar. És possible que reaccionin posant-se tristos o nerviosos però un cop hagi passat aquest primer ensurt, reaccionaran intentant ajudar-te en tot el que puguin. Si no trobes el moment de parlar amb ells, el que pots fer és escriure'ls una carta. Els hi pots donar estant davant o no. Un cop se l'hagin llegit ja ho sabran. Molts petons!!