orgasmes
hola!
Tinc un parell de preguntes jajajaja
1. Doncs a mi magradaria saber com sas si una noia es corre o no... L'altre dia vaig estar parlan amb una amiga i em va dir que ella creu que quan una noia es corre, crida! Pero nose si es veritat :/
2.A més, cada vegades que arribes a l'orgasme, et corres?
3. És normal que quan et masturbes tu mateixA (amb el coixi, arribis a l'orgasme, perque osigui, hi arrives quan la vagina et palpita un 3-5 segns no?) sigui mes facil arribar a lorgasme que quan tens relacions sexuals amb penetració?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quina organització de consulta, gràcies!
1. Cada noia/dona expressa l'orgasme a la seva manera. Algunes noies/dones tenen espasmes corporals, pot haver-hi gemec o no, depèn de l'expressivitat de la persona, però la millor forma per saber si una noia/dona "es corre" o té un orgasme és preguntar-ho i creure's la resposta. L'única persona que sentirà l'orgasme femení és la mateixa noia/dona, ja que pot expressar o no.
2. En el cas masculí la gran majoria de nois/homes quan ejaculen (quan es corren), tenen un orgasme. En el cas femení, si hi ha estimulació del Punt G hi pot haver ejaculació femenina, però no va tan estretament lligada a l'orgasme. En general l'orgasme femení no va lligat a l'ejaculació femenina.
3. Si parles de masturbació femenina amb fregaments amb un coixí, hi pot haver orgasme. En general i en la grandíssima majoria de les noies/dones l'orgasme apareixerà per l'estimulació del clítoris, no per la penetració en la vagina. Per tant, responent la teva consulta: Sí, és més fàcil arribar a l'orgasme amb el coixí que amb la penetració.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL