ajuda
hola! tinc un problema en aquests ultims mesos doncs he tingut algun problema en relació familiar i amb amics aixó fa que no es estigui bé, no vull menjar i em sento malament! tinc 14 anys i peso 44 quilos estic be? ajuda siusplau!
Sara Bujalance

Hola! En principi 44 quilos és un pes normal per algú de 14 anys, però has de pensar que el pes depèn de molts factors: edat, alçada, genètica, estil de vida, estat de salut, etc. De manera que és quelcom molt relatiu. Per sortir de dubtes sobre el teu pes el millor que pots fer és anar al teu metge i demanar-li consell. Per una altra banda, és normal perdre una mica les ganes de menjar quan estem tristos, però és molt important que continuis menjant tot i sentir-te trist. Si no menges pots acabar patint un trastorn de la conducta alimentària i, per tant, tenir un problema ben greu. Per trobar-te millor, tant per dins com per fora, és important que parlis amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents, això et farà sentir bé i t'ajudarà. Molts petons!!