...
Estic grass, pero la meva altura em salve molt.. medeixo 1.85 i peso 90 kg, abans pesaba 99 kg, y m'he aprimat
Que puc fer per seguir aquest ritme ?
vull dir que puc fer per aprimarme més de presa ?
vull aribar bé al estiu.. i ara ja començem a sortir per el carrer amb molta calor, i bueno com puc aprimarme més de pressa ?
vull arribar als 70kg i anar al gimnás..
Algun consell ?
Sara Bujalance

Hola Veto! Per aconseguir un bon pes no és necessari que facis cap dieta d'aprimament. A més, perdre pes massa ràpid o fent una dieta poc saludable pot comportar riscos greus per la salut i, a mig/llarg termini, el metabolisme es torna lent i s'engreixa més fàcilment. La millor (i única) manera d'aconseguir un bon pes, estable i una bona salut és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim 3 cops a la setmana. Per fer esport pots anar al gimnàs, però també pots fer esport a l'aire lliure sense cost: còrrer, anar en bici, patinar, jugar a fútbol/bàsquet amb els amics, etc. Però, sobretot, insisteixo, no facis "tonteries" amb el menjar, i si realment el tema del pes et preocupa, ves a veure al teu metge, ell t'ajudarà a aconseguir un bon pes de forma segura i saludable. Molts petons!!