problema amb les relacions
Hola, ja fa un temps que estem intentant mantenir relacions sexuals amb la meva parella, pero al cap de poca estona de feru, em de parar a ella li fa molt mal, puc fer alguna cosa per intentar evitar-ho? que podem fer?
IESP

Hola gdrums92!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Moltes gràcies per consultar-nos!
Primer de tot, heu de saber per a que les relacions sexuals vagin com la seda, és important que les dues persones estiguis còmodes i ben excitades! :)
Quan un noi està excitat té una erecció oi? Aquesta és la resposta sexual masculina. Quan una noia està excitada, els seus genitals també entren en una mena d'erecció (el clítoris s'infla), les parets de la vagina se separen una mica i lubrica. Per tant, si la noia no està relaxada, tot això no succeeix, fent que sigui molt complicada la penetració (inclús dolorosa).
Per la propera vegada, no us capfiqueu en la penetració i aprofiteu per gaudir de tot el vostre cos! Cadascú ha de tenir clar què li agrada i anar guiant a l'altre, per això és important tenir paciència i aprendre al vostre ritme :)
Espero haver-te ajudat!!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat