Anèmia?????!
Holaa! Mira jo he intentat donar sang aquest any 2 cops, i els dos m'han dit que em faltava ferro, i em van dir que potser era per si feia poc havia tingut la regla, però ara la regla em dura molt poc, 2 dies! ja em durava poc i ara encara més... o sigui que no crec que sigui per la regla..., i em van dir que potser era anèmia, podria ser? la gent em diuen, però tu no et notes que estàs cansada? i no ser jo sempre estic així..., podria ser que no menjo lo que solia menjar? No ser a mi m'han dit que m'he aprimat, i jo no ho noto, encara vull aprimar més... No podré donar mai sang...?
Sara Bujalance

Hola! Si en el moment de voler donar sang t'han dit que et falta ferro pot ser que tinguis anèmia. Això pot ser per diverses coses, però si dius que t'has aprimat és molt possible que sigui per això. Així que treu-te del cap la idea d'aprimar perquè el teu cos no ho necessita! Si continues aprimant pots tenir problemes molt seriosos de salut!!. I, molt important, ves al teu metge i explica-li el que et passa, ell t'ajudarà a estar bé de salut i de pes també. Un cop estiguis bé del tot, podràs donar sang, que és una manera molt bonica i generosa d'ajudar als altres. Molts petons!!